Pristatymas
OMNIVA PAŠTOMATAI
1.1. Omniva paštomatais galima naudotis tik užsakant prekes, kurios atitinka šiuos dydžio (39 x 38 x 64 cm) ir svorio (iki 30 kg) apribojimus. Terminalai yra lauke, todėl siųsti ar gauti siuntas galite bet kuriuo paros metu, savitarnos terminalai veikia visą parą, 7 dienas per savaitę.
1.2. Siuntos po išsiuntimo klientui yra pristatomos per 1 – 2 darbo dienas į visus Lietuvoje esančius Omniva siuntų atsiėmimo terminalus (paštomatus). Siuntų paruošimo ir išsiuntimo procesas trunka paprastai nuo 1 iki 3 darbo dienų, kai siunta bus perduota kurjeriui, jums bus suteiktas sekimo numeris, kurį galėsite naudoti, norėdami stebėti siuntos pristatymo eigą.
DPD PAŠTOMATAI IR KURJERIAI
2.1. DPD paštomatais galima naudotis tik užsakant prekes, kurios atitinka šiuos dydžio (61 x 44 x 37 cm) ir svorio (iki 20 kg) apribojimus.
2.2. Kai pasirenkate DPD kurjerio pristatymą, siuntos paprastai paruošiamos per 1-3 darbo dienas, o po perdavimo jas pristatome per 1-2 darbo dienas.
2.3. Labai rekomenduojame, kad siuntos pristatymo metu Pirkėjas arba Pirkėjo atstovas kartu su transporto įmonės atstovu atidžiai patikrintų siuntos pakuotę ir patikrintų, ar prekių kiekis atitinka užsakymą, jei pastebėjote, kad siuntos pakuotė yra pažeista arba prekės kiekis ir asortimentas neatitinka jūsų užsakymo – gavėjas siuntos privalo nepriimti.
2.4. Tokių atvejų transporto įmonės atstovas kartu su jumis arba jūsų atstovu turi užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame būtų nurodyti visi pastebėti pažeidimai.
2.5. Kai Pirkėjas arba Pirkėjo atstovas priima siuntą ir pasirašo transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, tai laikoma, kad prekės buvo pristatytos nesugadintos pakuotėje ir prekių kiekis, kokybė bei asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas. Taip pat laikoma, kad papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, buvo tinkamai įvykdytos, nebent būtų pateikti įrodymai teigiantys priešingai.
2.6. Kai atsiimate prekes iš kurjerio, būtina pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą, kuris buvo nurodytas užsakyme. Jei užsakymas yra sudarytas jūsų vardu, bet negalite patys atsiimti prekių, tuomet užsakyme turėtumėte nurodyti kontaktinį asmenį, kurį įgaliosite priimti jūsų užsakymą.
GRĄŽINIMAS
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
3.1. Prekės, (išskyrus asmens higienos priemonės) gali būti grąžintos per 14 dienų nemokamai, elektronikos prekėms taikoma 30 dienų grąžinimo garantija nuo užsakymo gavimo datos. Grąžinant prekes, pirkėjas turi atitikti visas sąlygas: grąžinimo terminas turi būti nepasibaigęs, prekė turi būti nepažeistoje originalioje pakuotėje ir nenaudota.
3.2. Jei prekė yra neišpakuota, netikusi naudoti ar brokuota, ją galima grąžinti per 14 dienų nuo gavimo dienos, tačiau prekės etiketė ar pakuotė negali būti nuimta ar kitokiu būdu pažeista.
3.4. Pirkėjui taip pat suteikiama garantija dėl pinigų grąžinimo, bet tik tuo atveju, jei visos grąžinamos prekės turi autentiškas etiketes, apsauginius maišelius ir originalią pakuotę, nebuvo išpakuotos, o vienkartinė prekių pakuotė yra nepažeista. Tai reiškia, kad prekė turi išsaugoti savo pradinę išvaizdą, tokia, kokia buvo parduota.
PREKIŲ GRĄŽINIMO PUNKTAI
4.1. Grąžinama prekė turi būti visiškai originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, tokioje, kokia ji buvo gauta iš pardavėjo.
4.2. Prekė turi būti nepažeista ir neturi būti pažeista jos pradinė išvaizda. Tai reiškia, kad prekė turi būti švari, su nepažeistomis etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir visais kitais originalios komplektacijos priedais.
4.3. Grąžinamos prekės komplektacija taip pat turi likti nepakitusi, tokia, kokia ji buvo pateikta pirkėjui.
4.4. Prekės kurios negali būti grąžintos arba keičiamos – asmens higienos priemonės.
PREKIŲ GRĄŽINIMO BŪDAI
5.1. Norint grąžinti prekes per DPD kurjerį, jums tereikia paspausti šią (nuoroda). Norint grąžinti prekes per Omniva kurjerį, jums tereikia paspausti šią (nuoroda), arba susisiekite su mumis paštu info@bisimpli.lt. Tą pačią dieną kurjeris susisieks su jumis ir susitarsite dėl patogaus prekių paėmimo laiko. Svarbu, kad kiekvieno užsakymo prekė/-ės būtų supakuotos į vieną dežutę ir tinkamai užklijuota. Kurjeris atveš siuntos lipduką, kurį jums reikės uždėti ant dežutės.
5.2. Norint grąžinti prekes per DPD paštomatą, jums tereikia paspausti šią (nuoroda). Norint grąžinti prekes per Omniva paštomatą, jums tereikia paspausti šią (nuoroda) arba susisiekite su mumis paštu info@bisimpli.lt. Svarbu supakuoti visas užsakymo prekes į vieną dežutę ir užtikrinti, kad dežutė būtų tvarkingai užklijuota. Siuntos lipduką jums atspausdins paštomatas.
5.3. Šiuo metu negalime priimti prekių keitimo. Jei norite pakeisti prekę, jums reikia grąžinti ją ir paskui užsisakyti naują.